SAN FRANCISCO – گزارش جدید Uber Technologies Inc.  می گوید رانندگان و پیک های کانادایی فکر نمی کنند سود قابل اتکایی کسب می کنند.
    در یک نظرسنجی از 23،428 نفر که از طریق سیستم عامل شرکت درآمد کسب می کنند ، گفته شد که فقط 31 درصد اوبر را برای سود قابل اعتماد “خوب” ارزیابی کرده اند.
    حدود یک چهارم آن را “بد” توصیف کردند و 43 درصد گفتند که آنها فقط “خوب” هستند.
    این نظرسنجی توسط اکر و اوبرتریک در اکتبر گذشته انجام شد و پس از شکایت از پیک های UberEats مبنی بر اینکه تغییر در سیستم پرداخت این شرکت منجر به درآمد متوسط ​​10 دلار آنها در هر سفر شده است ، قبل از دریافت راهنمایی به 3.99 دلار در طول همه گیر ، منتشر شد.
    رانندگان خواستار شفافیت بیشتر در محاسبه کرایه های خود ، انتشار جزئیات مربوط به حداقل درآمد قبل از پذیرش سفرها و کارمزد پایین تر برای سفرهای طولانی هستند.
    تقریباً 20 درصد از کاربران Uber از کیفیت خدمات به مشتری ، پاسخ رباتیک و زمان پاسخ طولانی برای حل مشکلی استفاده کردند ، در حالی که 17 درصد از عملکرد برنامه و سیستم ناوبری و GPS آن نگرانی داشتند.
    علیرغم مشکلات مطرح شده ، اوبر می گوید 80٪ پاسخ دهندگان از شرکت بسیار راضی یا تا حدودی راضی بودند و 65٪ معتقدند که در طول همه گیری ، کارگران را به اندازه کافی انجام داده یا از کارگران فراتر گذاشته است.
    سخنگوی Uber در نامه الکترونیکی گفت: “آنچه رانندگان می خواهند و به آن اهمیت می دهند ، و ما از این بازخورد برای کمک به تجربه عملی اوبر در حال حاضر و در آینده استفاده خواهیم کرد.”

    این گزارش توسط مطبوعات کانادایی اولین بار در 24 فوریه 2021 منتشر شد.