۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

در پشت صحنه سفر فوری ماکرون به لبنان پس از انفجار بزرگ در بیروت

 وقایع اخیر در لبنان ، با توجه به برخی جریانات که حزب الله را مسئول انفجار در بندر بیروت می داند ، تأکید کرد: موضوع انفجار در بندر بیروت هیچ ارتباطی با حزب الله ندارد. در ابتدا شایعاتی مبنی بر انفجار مربوط به حزب الله وجود داشت ، اما معلوم شد که نیترات آمونیوم منجر به این حادثه شده است.

وی تصریح کرد: در زمان نخست وزیری میکاتی و ... که از حامیان سعد حریری هستند ، این مواد مصادره و در بندر نگهداری شدند. بنابراین ، از مقامات بندر گرفته تا همه کسانی که درگیر این مسئله هستند ، بدون استثنا ، آنها نزدیک به روند آینده که به ایالات متحده و عربستان سعودی بستگی دارد ، نزدیک هستند و هیچکدام از آنها حتی با جبهه مقاومت نیز ارتباط تنگاتنگی ندارند ، بنابراین آنها باید جواب بده

 

ماکرون در بیروت
این کارشناس منطقه‌ای افزود: در حال حاضر مورد بحث است که آیا اسرائیل می تواند از چنین موجودی برای چنین موردی سود برده باشد یا خیر.
ابشنا با اشاره به بازدید ماکرون از بیروت ، اظهار داشت: بلافاصله پس از انفجار ، رئیس جمهور فرانسه ماکرون با یک برنامه مقدماتی وارد لبنان شد و یک سری برنامه ها را در بیروت انجام داد ، از جمله این دادخواست به اصطلاح خواستار تغییر مجدد لبنان توسط فرانسه است. و در بازداشت او
وی ادامه داد: همچنین گفتار به اصطلاح ماکرون که پوزخند زد. او در وضعیت همدلی با مردم و دولت به لبنان نرفت تا نشان دهد که به پیروزی یا موفقیت دست یافته است.
وی گفت: "فرانسه سالهاست که تلاش می کند تا جایگاه خود را در لبنان بدست آورد. این سفر بدون هماهنگی ایالات متحده و اسرائیل بعید است."
این هیدرولوژی گفت: به همین دلیل تاریخ نشان می دهد که در پشت صحنه تعدادی از مشکلات معطر وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. ایالات متحده و اسرائیل برای اهداف سیاسی خود آماده هستند تا کاری را برای شکستن معادله انجام دهند.
این کارشناس منطقه‌ای با اشاره به تأثیر حملات بیروت بر اقتصاد این کشور گفت: چندین ماه از آغاز فشار اقتصادی بر لبنان از طریق کانال فرماندار بانک مرکزی لبنان آغاز شد که کاملاً تابع اسرائیل ، عربستان سعودی و ایالات متحده است. . اقتصاد لبنان وارد می شود.
وی در پایان گفت: "این خسارت 15 میلیارد دلار تخمین زده شده است. بندر بیروت شریان اصلی اقتصاد لبنان است که دیگر قادر نیست و حتی لبنانی ها نیز دانه ای برای تهیه نان ندارند ، بنابراین فشارها بر دولت لبنان افزود. "" ،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

همسایگان ایران چه مقدار ذخایر ارزی دارند ؟

 داده های جمع آوری شده توسط CICC نشان می دهد که در اکثر کشورهای عربی در خلیج فارس جنوبی میزان ذخایر ارزی در مقایسه با ماه های گذشته رو به کاهش است که دلیل اصلی کاهش آن است. درآمد دولت و ورود ارز در بازار برای کاهش بی ثباتی است. کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی دلیل دیگری برای این روند نزولی است.

عربستان سعودی
ذخایر ارزی عربستان سعودی تا پایان ماه ژوئن بالغ بر 435 میلیارد و 805 میلیون دلار بوده که این کاهش نسبت به ماه قبل 1 میلیارد و 995 میلیون دلار کاهش یافته است. در دوره 2000-2020 ، بیشترین ذخیره ارزی ثبت شده در این کشور مربوط به اوت 2014 با 731 میلیارد و 217 میلیون دلار و کمترین رکورد ثبت شده برای سپتامبر 2002 با 37 میلیارد و 424 میلیون دلار بوده است. .

واحد پول سعودی
امارات
در پایان ماه ژوئن ، ذخایر ارزی امارات 93 میلیارد و 706 میلیون دلار بود که نسبت به ماه قبل 1.3 میلیارد دلار کاهش داشته است. در فاصله سالهای 1973 تا 2020 بالاترین میزان ذخیره ارزی ثبت شده در این کشور مربوط به فوریه 2020 با 109 میلیارد و 5.2 میلیون دلار و کمترین رکورد ثبت شده برای ژوئن 1973 با 54 میلیارد و 200 بود. میلیون دلار.

قطر
ذخایر ارزی قطر تا پایان ماه ژوئن بالغ بر 37.475 میلیارد دلار بوده که نسبت به ماه قبل 72 میلیون دلار است. در بین سالهای 1966 تا 2020 ، بالاترین میزان ذخیره ارزی ثبت شده در این کشور با نوامبر 2014 با 45 میلیارد و 456 میلیون دلار همراه بود و کمترین رکورد ثبت شده مربوط به ژوئن 1967 با 5 میلیارد و 800 میلیون بود. دلار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

حداکثر استفاده از فناوری های سایبری محلی در کنترل تهدیدات بیولوژیکی

سردار آراضی زاده ، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد سازمان پزشکی پزشکی نیروهای مسلح در سازمان پدافند غیرعامل حضور یافتند تا در مورد دستاوردهای عملیاتی اردوگاه و اقدامات فناوری محور بحث و گفتگو کنند. امنیت زیستی کشور برای شناسایی و مهار تهدیدهای جدید از این کشور بازدید کرده است.

هدف از این بازدید؛ معرفی سیستم GIS سازمان دامپزشکی کشور که با پشتیبانی سازمان پدافند غیرعامل کشور ایجاد و در اختیار این سازمان قرار گرفته و در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین سامانه نظارت بر تهدیدات مبتنی بر حفاظت از زیست محیطی کشور که مبتنی بر سیستم مراقبت های بیولوژیکی است و از طرحی چشمگیر در زمینه شناسایی بیماری هایی مانند بیماری های عفونی ، تصادفات و غیره برخوردار است ، توسط فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مورد بازدید قرار گرفت. نیروها ، معرفی سیستم شبیه سازی تهدید بیو و سیستم تصمیم گیری مدیریت تهدیدات زیستی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

بیشتر بخوانید

بازدید معلمان از شبکه بیماریهای ویروسی در مرکز حمایت از بیولوژیکی
ارزیابی فرماندهان ارشد بهداشت و درمان از اردوگاه حفاظت از بیو
فرماندهان ارشد بهداشتی نیروهای مسلح با ارزیابی تلاش های پایگاه حفاظت از زیست محیطی کشور در ایجاد سیستم های یاد شده در پایان این برنامه ، تصمیم گرفتند تا همکاری بیشتری برای استفاده از این سیستم ها در نیروهای مسلح ارائه دهند.

گفتنی است ، در سالهای اخیر ، به منظور ارتقاء آمادگی ملی و مقاومت در برابر تهدیدات جدید ، سازمان پدافند غیرعامل کشور در تلاش است با استفاده از فناوریهای بومی مدرن ، مدلهای مدرن را برای شناسایی تهدیدها و اقدامات متقابل و تهیه آنها فراهم کند. کارمندان اجرایی کشور قرار دادم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

الکامپ 26 امسال دیر تر برگزار میشود

کارمندان اجرایی الکامپ 26 با تشکر از استقبال دلگرم کننده شرکت ها ، استارت آپ ها و سازمان های دولتی که منجر به ثبت نام بی سابقه ای برای بیش از 3 هزار متر مربع فضای نمایشگاه و 4 شرکت کننده شد ، اعلام کردند که تاریخ برگزاری نمایشگاه در الکامپ به تعویق می افتد. ماه های آخر امسال به دلیل عود مجدد تاج و نگرانی های بهداشتی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان.

تصمیم به تعویق انداختن این نمایشگاه به منظور رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد عملیات مدیریت بیماری در Korona و در یک فرآیند مشترک با شرکت سهامی "نمایشگاه های بین المللی" و تیمی که بزرگترین جلسه فناوری اطلاعات را در کشور دارد ، از همه همکارانش که قصد دارند این فرصت سالانه را در اواخر سپتامبر برنامه ریزی کنند. آنها عذرخواهی کردند.

مدیران الکامپ وضعیت را رصد می کنند ، اولویت خود را برای برگزاری نمایشگاه با ایمن ترین روش های ممکن اعلام می کنند و زمان و نحوه جدید علاقه مندان به توسعه فضای فناوری اطلاعات در ایران را به محض آماده اطلاع رسانی می کنند. .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

ایرانسل و هیئت آنلاین از محرم استقبال می کنند

در جلسه صمیمی اعضای هیات امنای هیئت مدیره آنلاین با بیژن عباسی ، آرنت ، مدیر اجرایی و گروه مدیران ایرانسل که صبح روز شنبه 16 اوت 2016 در ساختمان مرکزی ایران برگزار شد ، هر دو طرف امضا تفاهم نامه تأکید کرد که از زیرساخت های فنی ، فنی و رسانه ای ایرانسل برای ارتقاء مراسم عزاداری حسینی باید استفاده شود.

حیات آنلاین ، در سایت heyatonline.ir ، سیستمی برای پخش برنامه های فرهنگی و مذهبی است و با ثبت نام در این سکو ، هیئت های مذهبی می توانند مراسم مذهبی ، سخنرانی و عزاداری زنده را برای محرم برای مخاطبان خود پخش کنند. این سامانه برای اولین بار در ماه رمضان سال 1399 راه اندازی شد و در این ماه مقدس بیش از 3.5 میلیون بازدید کننده داشت و به طور خاص در شب های قدر به بیش از 650،000 بازدید کننده می رسید. این سیستم همچنین قصد دارد با نمایندگان شیعه در سراسر جهان ارتباط برقرار کند و برنامه های آنها را پخش کند.

طبق تفاهم نامه منعقد شده بین ایرانسل و هیئت مدیره آنلاین ، ایرانسل این سیستم را از طریق ظرفیت هایی از قبیل وب سایت ایرانسل ، برنامه ایرانسل ، اس ام اس ، اشعار تلویزیون و غیره به مشترکان خود پیاده سازی می کند و در تهیه زیرساخت های لازم و ترافیک رایگان برای پخش برنامه ها همکاری خواهد کرد. . سابق.

بیشتر بخوانید

ترافیک رایگان برای کاربران اپراتورهای مختلف در سیستم بورد آنلاین
 سیستم آنلاین روی صفحه

نظر مدیرعامل ایرانسل در مورد سیستم شبانه روزی آنلاین
در این جلسه مدیرعامل ایران راه اندازی سیستم هیئت نمایندگی آنلاین را "کار خوب و انقلابی" و "تجربه بسیار خوب" خواند و با استناد به محدودیت هایی که از دوره کرونا وجود دارد ، پیش بینی کرد محدودیت هایی برای حضور فیزیکی مراسم عزاداری در محرم وجود دارد. مطمئناً فراتر از پیش بینی ها از سیستم های آنلاین استقبال خواهد شد ، که به افزایش سهم ترافیک داخلی نیز کمک خواهد کرد.

عباسی آرنت ، آمادگی ایران را برای کمک به ترافیک و زیرساختها ، فعال کردن شوخی های تلویزیونی و همچنین سایر سکوها نظیر لنز و روبیکا ، برای پخش همزمان محتوای لوکس ، خاطرنشان کرد و تأکید کرد: "ظرفیت ایرانسل را تضمین کنید."

مجتبی جوانبخت ، عضو هیئت امنای آنلاین نیز در این جلسه تأکید کرد که ایرانسل همیشه در صدر حمایت از محتوای خانه بوده است. وی همچنین اعلام کرد ساعت های جمله ، سخنرانی و مرجع به سیستم تابلوی آنلاین اضافه می شود. در این جلسه ، نشان خادم الحسینی نیز به مدیرعامل ایرانسل ارائه شد. این نماد که توسط هفت هنرمند ایجاد شده است ، در گذشته با عنوان "ستون نیشابوری" شناخته می شد و یکی از قدیمی ترین نمادهای عزاداری شیعه بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری