مونترال – ایر کانادا گفته است ضمن آماده سازی برای افزایش تقاضا برای پروازها ، ضمن تمدید دوره بهبودی برای COVID-19 ، بیش از 2600 پرسنل را به کار خواهد گرفت.

    این شرکت هواپیمایی گفت که کارمندان جذب شده نقش های مختلفی از جمله مهمانداران را دارند و در ماه های ژوئن و جولای به صورت مرحله ای بازگردانده می شوند.

    سخنگوی ایر کانادا ، پیتر فیتزپاتریک گفت که شرکت هواپیمایی با افزایش واکسیناسیون ، کاهش موارد COVID-19 و کاهش محدودیت ها ، تماس های کارگران را فرا گرفته است.

    وی گفت که این برداشت بخشی از تلاش های وی برای احیای شبکه این شرکت هواپیمایی و تأمین تقاضای مورد انتظار برای سفر بوده است.

    ایر کانادا ده ها هزار کارگر را به دلیل شیوع بیماری همه گیر کانادا اخراج کرد ، از جمله در مارس گذشته هنگام شروع بحران 16،500 نفر

    در ماه آوریل ، این شرکت هواپیمایی با اتاوا برای یک بسته کمک 5.9 میلیارد دلاری به توافق رسید.

    بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور همچنین گفت که مهلت درخواست بازپرداخت پروازها یا بسته های تعطیلات را تا 12 ژوئیه 30 روز تمدید کرده است.

    از زمان اعمال سیاست بازپرداخت از 13 آوریل ، حدود 40 درصد از مشتریان واجد شرایط درخواست بازپرداخت کرده اند و 92 درصد از درخواست ها پردازش شده اند.

    مدیر ارشد بازرگانی لوسی گیوم با بیان اینکه این رای اعتماد به شرکت هواپیمایی است گفت: “تعداد مشتریانی که درخواست بازپرداخت کرده اند کمتر از حد انتظار است و بیشتر آنها اعتبار سفر خود را حفظ کرده اند.”

    مشتریان امکان انتقال کوپن مسافرتی بدون تاریخ انقضا یا تبدیل ارزش بلیط به امتیازهای هواپیما را با 65 درصد پاداش دارند.  مشتریانی که این بازپرداخت ها را دریافت کرده اند نیز می توانند آن را با بازپرداخت در روش پرداخت اصلی عوض کنند.

    ایر کانادا می گوید اگر هواپیمایی بیش از سه ساعت پرواز را لغو کند یا برنامه آن را تغییر دهد ، سیاست جدید بازپرداخت آن برای همه بلیط های خریداری شده انتخاب یک کوپن یا پاداش Aeroplan خواهد بود.

 

    این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 10 ژوئن 2021 منتشر شد.