۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

Dowd برنده OT را نشان می دهد زیرا پایتخت ها بازی 1 را مقابل Bruins انجام می دهند

 

                

 

 

نیک داود در وقت اضافه 4:41 ضربه TJ Oshi را از خط آبی دفع کرد تا شنبه شب در بازی 1 مرحله اول پلی آف واشنگتن پایتخت با پیروزی 3-2 برابر بوستون بروین به پیروزی برسد.

“پایتخت ها” با از دست دادن دروازه بان ابتدایی ویتک وانسک از ناحیه آسیب دیدگی در قسمت تحتانی بدن از اوایل عبور کردند ، زیرا کریگ اندرسون ذخیره 21 سیو انجام داد و بدون اجازه دادن به گل با قدرت برابر.

تام ویلسون و برندان دیلن نیز برای پایتخت ها قرارداد امضا کردند.  دانیل اسپرانگ و آنتونی مانتا که در پلی آف کمک کردند ، پاس گل دادند.

 

جیک دبروسک و نیک ریچی برای بوستون گلزنی کردند و تووکا راسک 29 سیو انجام داد.

 

 

اگر مشکلی نداشته باشی من این را مدتی تکرار می کنم …

  دریغ نکنید که به ما بپیوندید  عکس توییتر  com / 7yLrxNHLqx

& mdash؛@ پایتخت ها

 

ویلسون در بازی 6:22 بازی را باز کرد.  چارلی مک آوی از بوستون در یک تلاش شلیک عصای خود را شکست و منجر به جدایی 3 بر 2 در واشنگتن شد که اوشی در مرکز بود.  پس از چند پاس سریع ، ویلسون او را از روی شانه دور راسک پوشاند.

در آن دوره که کورتیس لازار در منطقه حمله به پیروزی رسید ، کروتیس لازار 6:50 باقی مانده پاسخ داد و مچ دست خود را از دبروسک برید ، که از ضربه راست ونسک فرار کرد.

تماشا کنید |  تام ویلسون یک هدف برای “پایتخت ها” باز می کند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهاجم حریف “پایتخت ها” پس از پاس TJ Oshie برای برتری واشنگتن با نتیجه 1: 0 بهترین نتیجه را گرفت. 0:52

ونسک در این بازی مصدوم شد و اندرسون که جمعه 40 ساله می شود جای او را گرفت.  او از فصل 2017 تاکنون بازی نکرده است.

جمعیت 25 درصدی در پایتخت وان آرنا تصور می کردند که الکس اووچکین پایتخت ها را در دوره دوم جلو انداخته و هدفش این است که از نقطه دیلن فاصله بگیرد.  درعوض ، این ضربه به دیلن نسبت داده شد پس از تکرار نشان داد که این گوی از ترافیک و از چوب بوستون برگشت ، اما از اووچکین نه.

با دیمیتری اورلوف در میدان صعود ، Bruins سومین شانس بازی خود را در شب تغییر داد و 3:22 دقیقه در موقعیت دوم باقی ماند.  شوت دیوید پاستارناک از روی اسکیت های ریچی و از طریق پاهای اندرسون دور شد و به سختی توانست از خط عبور کند تا مدافع وارد دروازه شود.

تماشا کنید |  بررسی پلی آف جام استنلی: East Division

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرق می بیند که سیدنی کرازبی تعقیب چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

اوشی که یک وینگر راست منظم است ، به عنوان مرکز خط سوم واشنگتن با اوگنی کوزنتسوف بازی نکرد ، به دلیل پروتکل های COVID-19 در دسترس نبود.  اوشی با دو پاس گل وارد پول نقد شد.

اوشی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پایین تنه که در تاریخ 8 مه دریافت کرد ، باعث تصمیم او در طول بازی شد و همین امر باعث شد او فینال فصل عادی پایتخت ها را از دست بدهد.  او در اولین دوره قبل از بازگشت به بازی ، مدت کوتاهی نیمکت را ترک کرد.

مدافع پایتخت Zdeno Chara پس از گذراندن 14 سال کاپیتانی بوستون برای اولین بار در مرحله پلی آف با Bruins روبرو شد.  چارا با یک ضربه و سه ضربه کار را تمام کرد.

همچنین ، تیلور هال برنده اسب تروفی هارت ، یک ماه پس از پیوستن به آنها به عنوان خرید ضرب الاجل معاملات بوفالو ، اولین بازی خود را در مرحله پلی آف انجام داد.  جناح چپ خط دوم در ساعت 17:49 از زمان یخبندان دو شوت داشت.

 

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

در حالی که شعله های آتش کاناک ها را خرد می کند ، الیاس لیندولم و متیو تاکاچوک پیشگام هستند

 

                

 

 

Calgary Flames روز پنجشنبه در دیدار ونکوور کانوکس با نتیجه 4-1 در جنگ باشگاه هایی که سعی داشتند نتایج مثبت خود را از فصل های خود حفظ کنند ، ناک اوت شد.

هیچ تیمی در بخش شمال به مرحله پلی آف راه نمی یابد ، اما هنوز سه بازی در برابر یکدیگر باقی مانده است زیرا آنها رشته را بازی می کنند.

راسموس اندرسون ، مدافع شعله های آتش گفت: “ما می خواهیم در سه بازی گذشته پیروز شویم ، بنابراین به این مرحله نزدیک می شویم.”

 

الیاس لیندولم و متیو توکاچوک برای شعله های آتش (24-26-3) یک گل و یک پاس گل داشتند که در صورت پیروزی باز هم می توانستند بیش از 500 برنده شوند.

اندرسون و اندرو مانگیاپان نیز برای کلگری گلزنی کردند.  جانی گودرو دو پاس گل داد.

دروازه بان جیکوب مارکستروم 24 برد برای پیروزی انجام داد.

تماشا کنید |  Flames Down Canucks:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلگری با نتیجه 4-1 ونکوور را شکست داد ، الیاس لیندولم و متیو تاکاچوک یک گل و یک پاس گل دادند. 0:52

داریل ساتر ، سرمربی تیم شعله های آتش گفت: “من فکر می کنم این 20 پیروزی او است ، بنابراین برای تیمی که به پلی آف راه پیدا نمی کند بسیار خوب است.”

متیو هایمور برای ونکوور (21-28-3) گلزنی کرد ، تاچر دمکو 24 شوت را از دست داد.

تایلر مایرز ، مدافع کانوکس گفت: “بدیهی است که نتیجه را دوست نداریم ، اما امشب موقعیت های زیادی داشتیم.”

“من فکر کردم که ما در آنجا یک بازی بسیار بهتر از فقط یک گل انجام دادیم. مارکی واقعاً خوب بود ، اما فکر کردم پسران امشب در کل یک بازی کاملاً خوب انجام دادند.

“من عاشق روشی هستیم که هنوز می جنگیم ، حتی اگر از آن خارج شده باشیم. ما هنوز هم به چند بازی گذشته بسیار افتخار می کنیم.”

شعله های آتش با سناتورهای اتاوا ، که فصل آنها به پایان رسیده است ، برای مقام پنجم این بخش مساوی شدند.  قایق ها شش نقطه عقب در انبار بخش بودند.

کلگری و ونکوور سه بار دیگر با هم دیدار می کنند که از روز یکشنبه آغاز می شود و همزمان پلی آف NHL آغاز می شود.

کالگری و ونکوور در حال اختراع بازی های گمشده بودند که COVID-19 کانوکس را گذراند و فصل خود را به مدت سه هفته متوقف کرد.

شعله های آتش و کانوکس چهارشنبه ، همان روزی که ادمونتون اویلرز و وینیپگ جتس سری پلی آف دور اول خود را آغاز کردند ، فصل های خود را محدود کردند.

تماشا کنید |  داستان رقابت Leafs-Habs:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به طور رسمی ، Leafs و Habs برای اولین بار از سال 1979 در مرحله پلی آف جام استنلی دیدار می کنند. راب پیکو بیش از 100 سال است که به آرشیو بازگشته است تا قدیمی ترین رقابت هاکی را بررسی کند. 4:28

ساتر اظهار داشت که در سه بازی اخیر کلگری تغییراتی در ترکیب رخ خواهد داد.

ساتر گفت: “من قصد دارم چند پسر دیگر را در صفوف خود قرار دهم و به آنها فرصتی بدهم و آنها را بازی دهم ، مطمئن شوید که آنها راه درست را بازی می کنند و از آنجا می روند.”

کانوکس ها همچنین در فینال فصل عادی نفت خیزان شنبه در ادمونتون بازی می کنند.  کلگری سری 5 فصل مقابل ونکوور را هدایت می کند.

کلگری یک گل با چهار موقعیت بازی در روز پنجشنبه به ثمر رساند ، در حالی که ونکوور 0 بر 1 گل زد.

کانوکس از بازی سوم در دقیقه 16:37 به گل خودی تاکاچوک وارد شد.  جی تی میلر دست خود را به جیب زد و سرانجام آن را روی شانه دمکو شکست.

تماشا کنید |  بررسی پلی آف بخش شرقی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرق می بیند که سیدنی کرازبی پیگیری چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

جیمی ویسی از ونکوور در چهار دقیقه باقیمانده از بازی ، یک رفتار مضاعف برای رفتار غیر ورزشی گرفت.

لیندهلم در وقت استراحت در ساعت 15:33 به گل رسید.  مدافع کریس تانوف گره را با سر به Tkachuk هدایت می کند ، و او آن را به سمت Lindholm راه راه می کشد.

غواصی دمکو با دستکش اولیور کیلینگتون مدافع را سرقت کرد و در یک مسابقه بدون مزاحمت شعله های آتش خود را نجات داد تا نتیجه دوم بدون نتیجه حاصل شود.

Mangiapane ضربه ای نیکیتا نستروف از خط آبی از روی تیر دروازه و در ساعت 5:17 دقیقه از اولین بازی برای برتری 2 بر 1 روی شعله های آتش زد.

در پشت خط دروازه ، گادرو در ساعت 3:36 قدم جلو را به اندرسون منتقل کرد.

هایمور اولین گل خود را به عنوان کانوک در اولین شوت ونکوور بازی 62 ثانیه پس از باز شدن به ثمر رساند.

جوان 25 ساله از هالیفاکس ضربه ای را به نام تراویس هامونیک از مارکستروم وارد کرد.

تماشا کنید |  مروری بر مرحله پلی آف بخش مرکزی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدافع عنوان قهرمانی ، لایتنینگ در حالی که تلاش می کند جام های متقابل را برای استنلی بدست آورد ، قدرت فوق العاده ای پیدا می کند. 2:23

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

با پایان فصل عادی ، چربی ها همچنان جعبه ها را علامت گذاری می کنند

 

                

 

 

اگر چهارشنبه بعد از ظهر نادر و نیمه هفته را در منطقه Mountain Mountain Zone از دست دادید ، اجازه دهید مربی ادمونتون اویلرز ، دیو تیپت ، آن را برای شما جمع بندی کند.

“شلخته ، هیچ کس آسیب ندید و ما دو امتیاز گرفتیم.  علاوه بر این ، خوب بود.  “

ما می توانیم 800 کلمه بعدی را صرف توصیف یک بازی بی معنی بین دو تیم کنیم که دارای بازی های خاص پلی آف هستند ، اما اگر بازی هایی مانند این مورد شما باشد ، شما را به سریالی که در پایان فصل بین کلگری و ونکوور ارائه می شود ارائه خواهیم داد. هفته آینده در اسلات ساعت اپرای صابون خوب است.

این با یک نمایش فوق العاده از لئون درایزایتل در وقت اضافه به پایان رسید ، که توسط دومنیک کاهون در خانه سپرده شد ، او وقتی شنید که نام او را برای اضافه کار می شنود گوشهایش را باور نمی کرد.  این جابجایی معمولاً توسط کانر مک دیوید انجام می شود.

“فکر می کردم بازی من احتمالاً تمام شده است.  پس از آن مربی من گفت که من با لئون بیرون می روم. »قهقهه زدن کائون ، که فقط 27 ثانیه پس از OT برای دومین پیروزی متوالی در ادمونتون مقابل کانادایی ها گل زد.  این به من اعتماد به نفس می دهد وقتی پوکه وارد می شود.

چرا در دنباله ها از Kahun بیش از McDavid استفاده می کنیم؟

“چرا که نه؟”  تیپت پرسید.  “ما در آنجا به دنبال جادوی آلمان بودیم و آنها گذشتند.”

بنابراین ادمونتون با هفت پیروزی متوالی در جاده ، برنده شد و فصل عادی خود را بست ، کاری که این امتیاز از سال 1987 تاکنون انجام نداده است. نه صعود به پلی آف با بخاری و نه شش برد متوالی برابر حریف دور اول خود ، وینیپگ ، ضرری ندارد. جت ها

نگاه کنید – به خودی خود ، زمان نوبت به مرحله پلی آف ، هیچ یک از این چیزها ارزش ندارند.  اما این زمان از سال برای علامت زدن جعبه ها است.

آیا در راه اطمینان داریم؟  بررسی.

حال تیم های خاص چطور است؟  بررسی.

آیا خط سوم داریم؟  بررسی.

بنابراین ، بیایید نگاهی به چند مورد از این جعبه ها بیندازیم ، زیرا ادمونتون فصل عادی خارق العاده را می بندد و با نرخ برنده شدن (655/0) در جایگاه 10 در NHL قرار دارد.

• تیم های ویژه: با دو و سه بعد از ظهر در مونترال ، نفتخواران از بسته خارج شدند و با 28.1٪ قدرت NHL را رهبری کردند.  در همین حال ، قتل جنایی با 82.2 درصد در بهترین 10 مورد است و بهترین در شمال است.

• مک دیوید و درایزایتل با هفت بازی متوالی چند امتیازی به بازی 56 پوندی سفر می کنند.  آنها در این فصل یک یا دو مسابقه NHL را به پایان می رسانند و به احتمال زیاد McDavid بیش از هر بازیکن دیگری پاس گل دارد – به جز Draisaitl – با امتیاز.

الکس کیسون گفت: “بر اساس تجربه ، بازیکنان برتر شما باید بهترین بازیکنان شما در مرحله پلی آف باشند. ما بیش از این نگران نیستیم.”

• در مورد خط سومی که رایان مک لود 21 ساله در کنار یکدیگر قرار دارد و چندین اسب جنگی را از مرحله پلی آف در Chiason 29 ساله و جیمز نیل 32 ساله در اختیار دارد ، چطور؟

“احساس می کنم من و نایلر همیشه با هم خوب بازی کرده ایم.  ما بازی و نحوه بازی آنها را درک می کنیم.  ما می دانیم که کجا باید برویم “، کیاسون در شبی که خط او یک گل دیگر قدرتمند داشت ، گفت.  – سپس مک لئود را در وسط اضافه کنید.  او برای مردی که تجربه زیادی در این لیگ ندارد ، یک بازی کاملاً بالغ انجام می دهد.

“ما فقط سعی داریم از چند بازی گذشته استفاده کنیم تا بفهمیم چگونه می توانیم بازی کنیم و به عنوان یک خط موثر باشیم.”

این که آیا مک داوید و درایزایتل در یک واحد مشغول هستند یا در خطوط جداگانه مقابل وینیپگ مشغول به کار هستند ، خط سوم که می تواند به یک هدف عجیب منجر شود و حداقل خط آدام لوری را خنثی کند ، داستان بزرگی در این مجموعه خواهد بود.

• وضعیت تایسون باری چگونه است؟  آن را بررسی کنید!

با چهار پاس گل دیگر در روز چهارشنبه – مگر اینکه Cale McCarthy در کلرادو وحشی شود – باری در این فصل با امتیاز تمام مدافعان NHL را هدایت می کند.  او 8-40-48 دارد ، که بیش از هر بازیکن دیگری است – مهاجم یا مدافع – در یک تیم جدید در این فصل.

آخرین باری که یک تیم دو گلزن اول NHL و مدافع اصلی داشته است ، کی بوده است؟  سال 1985 چطور؟

• پرستار دارنل.  خوب ، اجازه دهید فقط بگوییم: او ما را به یاد الکس پیترنجلو 25 ساله می اندازد.

29 به علاوه 29 پرستار برابر است با برترین بازیکنان NHL ، بعد از Draisaitl با 31-ثانیه بعد از آن.  او در این فصل قدم بزرگی برداشته است: او 15 گلزن برتر NHL است.  چهارم در NHL در هوای یخ زده در ساعت 25:42 بعد از ظهر.  و او بخش بزرگی از 10 قتل جنایی برتر است.  او در اواخر بازی روز چهارشنبه روی تیر افقی زنگ زد که این هفدهمین گل او خواهد بود ، این نشانه سرانجام رسیدن هوشیاری حمله ای است که همیشه از آن متعجب بودیم.

• دروازه بانی؟  خوب ، شروع کننده خوب به نظر می رسد …

اگر مایک اسمیت 56 پوند برنده شود ، این یک دومین فصل بهترین دوره 15 ساله حرفه ای او خواهد بود ، یک دهه پس از بهترین فصل حضور در آریزونا.  ما هرگز فکر نمی کردیم که وقتی پلی آف باز می شود بگوییم ، اما اویلرز بهترین دروازه بان این فصل در شمال را دارد.

درصد پس انداز اسمیت .923 در میان مبتدیان NHL پنجمین است.  گلهای 2.31 وی در میانه میدان ششمین گل است و هر دو رقم بهتر از هر دروازه بانی در شمال است – از جمله یک حریف در یک دور و یک برنده حاکم از Vezina Conor Hellebuke (.915 ، 2.60).

وقتی به نظر می رسید در درگیری روز چهارشنبه مصدوم شد ، طرفداران نفت خیز قلب در گلوی خود داشتند ، اما تیپت او را کوچک کرد.

“آه ، برف تازه وارد چشمانش شده است.”  او خوب است.

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

بعید است بعید به نظر می رسد که در جدال خط 5 با میشیگان به کمک کانادا برود

 

                

 

 

گرتچن ویتمر ، فرماندار میشیگان ، فردا مهلت تعیین کرده است تا انبریج خط لوله و گاز خود را از خط 5 از طریق ایالت خاموش کند.

اعمال نخواهد شد  اما با پایان مهلت مقرر ، سایر افراد در افق هستند.

 

دولت ایالتی و آنبریج برای حل اختلاف همچنان درگیر پرونده های قضایی هستند که – با قاطعیت شعارهای سیاسی مورد استفاده هر دو طرف مرز – توافق را توجیه نمی کند.

ویتمر خط 5 را که در زیر تنگه ماکیناش که دریاچه میشیگان و دریاچه هورون را به هم متصل می کند ، اجرا می کند ، یک “بمب ساعتی” و “تهدید فاجعه بار” برای اکوسیستم دریاچه های بزرگ نامیده می شود.

مصمم برای بستن خط لوله ای که از دهه 1950 فعالیت می کند ، استاندار توسط گروه های محلی و متخصصان حفاظت حمایت می شود که به وضوح نشت 2010 از یک خط لوله دیگر آنبریج را به یاد می آورند.

 

 

یک کارگر آب را در تالماج نهر در شهر مارشال ، میشیگان ، در نزدیکی رودخانه کالامازو رصد می کند ، زیرا روغن نشتی از آب در سال 2010 ، توسط Enbridge Inc نشت کرد ، از آب خارج شد. (پل سانسیا / آسوشیتدپرس)

 

وزیر منابع طبیعی سیموس اورگان گفت که کار ادامه این خط “بدون بحث” است.  وی روز سه شنبه تکرار کرد که تعلیق آن “عواقب عمیقی” برای اقتصاد و امنیت انرژی دو کشور به همراه خواهد داشت.

خط 5 اکنون هر روز 540،000 بشکه فرآورده های نفتی حمل می کند.  انبریج می گوید که بیشتر پروپان مورد استفاده در میشیگان و تقریبا نیمی از منابع نفت خام سبک ، روغن خام سبک مصنوعی و مایعات گاز طبیعی را به انتاریو و کبک تأمین می کند.

یافتن زبان مشترک در میان این مواضع رقابتی حتی برای واجد شرایط ترین واسطه نیز یک چالش است.

نخست وزیر جاستین ترودو گفته است که او خواهان یک قطعنامه دوستانه است.  کانادا می خواهد از تکرار ضایعات سیاسی و دیپلماتیک که با رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن پس از مسدود کردن خط لوله پیشنهادی Keystone XL به عنوان اولین اقدامات خود ، جلوگیری کرد.

ترودو امروز در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: “ما به کار بسیار نزدیک در مورد مسئله خط 5 ادامه می دهیم. ما می دانیم که این مسئله امنیت انرژی کانادایی ها و آمریکایی ها است.”

“به همین دلیل ما بر ادامه روند میانجیگری بین انبریج و میشیگان پافشاری کردیم. ما همچنان به سفارت خود در واشنگتن و با شرکای خود ادامه خواهیم داد ، زیرا می دانیم که همکاری و مشارکت انرژی با ایالات متحده برای شهروندان هر دو طرف خوب است. مرز. “

تماشا کنید: نخست وزیر جاستین ترودو درباره سرنوشت خط 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نخست وزیر جاستین ترودو در جریان توجیهی منظم در مورد بیماری همه گیر روز سه شنبه با خبرنگاران صحبت کرد. 0:37

خط رسمی این است که این اختلاف بین یک شرکت کانادایی و یک ایالت ایالات متحده است.

اما این واقعیت را انکار نمی کند که خط 5 در حال تبدیل شدن به یکی دیگر از تحریک کننده های مهم دو جانبه در روابط کانادا و ایالات متحده است – با رئیس جمهوری که باید با منافع کانادا دوستانه تر باشد ، انتخاب او باید نشان دهنده یک رابطه سازنده تر از روابط کانادا باشد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.

سهام بالا

پیتر بوم ، سناتور کانادایی و دیپلمات سابق که سالها در یک سفر کاری به ایالات متحده به سر برد ، گفت: “این آسان نیست”.  “سوال این است که شما می خواهید این بحث ها در چه سطحی انجام شود؟ تاکنون به نظر می رسد دادگاه ها بهترین مکان برای یافتن راه حل هستند.”

این بدان معنا نیست که گفتگوها در سطح سیاسی انجام نشده است.  ترودو گفت که او و وزرای کابینه اش در صورت امکان خط 5 را با مقامات آمریکایی مطرح می کنند – حتی وقتی مقامات کانادایی اصرار داشتند که اختلافات روابط کانادا و ایالات متحده را به روشی که Keystone XL برای دوران استیون هارپر تعریف می کرد تعریف نخواهد کرد. -باراک اوباما.

اما سهام زیاد است.

دولت ترودو یک نماینده دموکرات ، گوردون گیفین ، سفیر ایالات متحده در اتاوا را در دوره دوم بیل کلینتون (و برای دولت بایدن ناشناخته است) ، یک نمایند منافع کانادا را در این پرونده استخدام کرد.

گیفین روز سه شنبه در دادگاه منطقه ای در میشیگان شکایت کرد.  وی از دادگاه خواست “به گونه ای عمل کند که اطمینان حاصل کند خط 5 در معرض تعلیق یکجانبه نیست” و گفت که “نباید متوقف شود” قبل از اینکه دولت های ایالات متحده و کانادا تلاش های خود را برای حل این مسئله به پایان برسانند. مطابق با توافق دوجانبه آنها ، که مستقیماً به خطوط لوله ترانزیتی مانند خط 5 مربوط می شود. “

اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شود ، قرارداد وجود دارد

آخرین بیت برگ برنده کانادا است (مرجع را ببخشید).  پیمان خط لوله ترانزیتی سال 1977 ممنوعیت تأمین نفت و گاز از طریق خطوط لوله ای مانند خط 5 را که از طریق ایالات متحده عبور می کند تا بخشی از کانادا را به قسمت دیگر منتقل کند ، منع کرده است.

ارجاع به این پیمان آخرین چاره خواهد بود – نشانه ای که همه تلاش های لابی گری با شکست مواجه شده و رئیس جمهور بایدن تمایلی به مداخله ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در نامه ای به CBC گفت: “ایالات متحده آماده همکاری با کانادا و سایر شرکا برای نشان دادن رهبری جمعی ما در تغییر آب و هوا برای هدایت جهان به سمت یک مسیر آب و هوایی پایدار است.”

“ما از نزدیک تعهدات میان میشیگان و آنبریج در مورد خط 5 را دنبال می کنیم و امیدواریم که طرفین به یک قطعنامه قابل قبول مشترک برسند.”

 

 

رئیس جمهور جو بایدن جمعه ، 19 فوریه 2021 ، در Portage ، میشیگان ، از سایت تولید Pfizer بازدید کرد.  چپ بایدن ، جف زینز ، هماهنگ کننده پاسخ ویروس کرونا ، کاخ سفید ، گرتچن ویتمر فرماندار میشیگان و آلبرت بورلا ، مدیر عامل شرکت Pfizer. (ایوان ووچی / آسوشیتدپرس)

 

ویتمر ، یک دموکرات ، متحد اصلی بایدن در یک کشور مهم است.  فرماندار رئیس ستاد انتخاباتی بایدن است و رئیس جمهور وی را به عنوان نایب رئیس کمیته ملی دموکرات معرفی می کند.

وی تصمیم خود را تلاشی برای محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی می داند – و این حتی دشوارتر است که دولت بایدن را از طرف کانادا مداخله کند.

دانا نسل دادستان کل میشیگان به سی بی سی گفت که این کشور همچنان مصمم است که حکم تعلیق را وضع کند.

سخنگوی نسل ، لینسی موکومل در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت: “ما به یک دادگاه احتیاج داریم که طبق آن باید انبریج مطابق با اخطار بسته شود.” “ما در اسرع وقت به کار در این مورد ادامه خواهیم داد.  “

در حال حاضر ، نفت هنوز از خط 5 عبور می کند. انتظار می رود شاهد مذاکرات سیاسی و مانورهای قانونی بیشتری باشیم ، که همچنین از خط لوله خارج می شوند.

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

بودجه استرالیا 2021-2022 شامل پول برای شبکه ملی مراکز هوش مصنوعی (AI) است

 

                

 

 

 

وی طی سخنرانی امشب جاش فریدنبرگ ، خزانه دار استرالیایی ، اعلام کرد که بودجه فدرال برای 2021-2022 شامل بودجه هوش مصنوعی (AI) است.

به عنوان بخشی از استراتژی اقتصاد دیجیتال 1.2 میلیارد دلاری ، دولت استرالیا یک شبکه ملی جدید از مراکز هوش مصنوعی (یا به اختصار NNAIC) ایجاد می کند تا استفاده از این فناوری جدید توسط مشاغل را تحریک کند.  تعداد دقیق مراکز و مکان ها هنوز هم یک معما است ، اما آسان است که بتوان آنها را در پایتخت ها قرار داد.

دولت خواهان ایجاد قابلیت های استرالیایی ها و تحریک پذیرش دیجیتال ، فن آوری های نوظهور است و این شامل هوش مصنوعی (AI) است.  برای ایجاد نیروی کار استرالیایی و جامعه تجارت کوچک با دسترسی دیجیتال طراحی شده است.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی یک فناوری است که در اکثر موارد در خط مقدم است ، من انتظار دارم بخش قابل توجهی از بودجه برای آموزش کسب و کار باشد تا به آنها کمک کند درک کنند چگونه هوش مصنوعی می تواند با ایجاد راه حل های بهتر ، اتوماسیون فرآیند و موارد دیگر به بهبود تجارت خود کمک کند.

دولت بیش از 100 میلیون دلار در ابتکارات خود برای ایجاد مهارت های دیجیتالی برای استرالیایی ها برای تأمین نیازهای محل کار مدرن استرالیا سرمایه گذاری می کند.  توانایی تحقیقاتی و صنعتی استرالیا در هوش مصنوعی 124.1 میلیون دلار افزایش خواهد یافت ، از جمله مرکز ملی هوش مصنوعی ، که توسط Data61 از CSIRO اداره می شود.

با گسترش راه حل های دیجیتال (Digital Solutions) ، یک مشاوره مشاغل کوچک استرالیایی به ارزش 12.7 میلیون دلار ، به مشاغل کوچک کمک می شود تا از فناوری های دیجیتال استفاده کنند.  15.3 میلیون دلار اضافی برای تحریک پذیرش تجارت از فاکتورهای الکترونیکی هزینه می شود که می تواند در طی 10 سال 28.2 میلیارد دلار سود خالص داشته باشد.

دولت همچنین 43.8 میلیون دلار برای گسترش صندوق نوآوری برای مشارکت مهارت های امنیت سایبری در نظر گرفته است.  این مجموعه ای از متخصصان امنیت سایبری را ایجاد می کند که می توانند تقاضای روزافزون برای مشاغل سایبری را در سراسر کشور برآورده کنند.اقتصاد استرالیا.

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

ارتش آمریکا “هیچ برنامه ای” برای جلوگیری از سقوط بقایای موشک های چینی – ملی ندارد

 

                

 

 

به گفته وزیر دفاع لوید آستین ، ارتش ایالات متحده – از جمله نیروی فضایی جدید خود – قصد ندارد هسته موشکی خارج از کنترل چینی را که انتظار می رود آخر هفته در جایی از زمین سقوط کند ، سقوط دهد.

 

آستین روز پنجشنبه گفت ، علیرغم خطر شلیک از راه دور که ممکن است در یک محل استقرار در جایی از سیاره زمین برخورد کند ، ایالات متحده برای متوقف کردن تکه های 21 و 30 متری فضایی مداخله نخواهد کرد.  نقطه دقیق سقوط فقط چند ساعت قبل از وقوع آن مشخص خواهد شد.

آستین به خبرنگاران گفت: “ما توانایی انجام بسیاری از کارها را داریم ، اما برنامه ای نداریم که آن را پایین بیاوریم.”  “ما امیدواریم که در مکانی فرود بیاید که به کسی آسیب نرساند – امیدوارم در اقیانوس یا چیز دیگری باشد.”

 

 

            بیشتر بخوانید:

                یک هسته بزرگ موشک چینی “از کنترل” دوباره به زمین سقوط می کند

       

 

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

هسته موشک بزرگترین بقایای موشک Long March 5B چین است که در 29 آوریل بخشی از ایستگاه فضایی را به مدار پرتاب کرد.

هسته های موشکی معمولاً طوری طراحی می شوند که اندکی پس از تحویل محموله به زمین و اقیانوس سقوط کنند.  با این حال ، موشک Long March 5B که به طور تصادفی مورد استفاده قرار گرفت ، به طور تصادفی وارد مدار موقتی شد ، جایی که از آن زمان در حال سقوط به صورت بی نظم ، در اطراف کره زمین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ناظران می گویند که هسته ممکن است تقریباً در هر نقطه از زمین سقوط کند و در صورت برخورد به زمین ، مانند یک سقوط هواپیمای کوچک ویرانی را به جا بگذارد.  با این حال ، احتمال سقوط آن در آب ، که تقریباً 71 درصد از سطح زمین را پوشش می دهد ، بسیار بیشتر است.

 

 

            بیشتر بخوانید:

                یک “طوفان فضایی” عظیم که در بالای قطب شمال چرخانده شده است

       

 

داده های ردیابی این جسم که CZ-5B نامیده می شود ، نشان می دهد که آن بامداد جمعه با سرعت 27900 کیلومتر بر ساعت در ارتفاع حدود 230 کیلومتری به دور کره زمین می چرخد.

هسته اصلی این موشک 10-15 کیلومتر در روز سقوط می کند و پیش بینی های تقریبی نشان می دهد که اواخر روز شنبه یا زمانی در روز یکشنبه به زمین می نشیند.

شرکت هوافضا  غیرانتفاعی روز پنجشنبه پیش بینی می کند که هسته در شمال آفریقا در روز یکشنبه سقوط خواهد کرد ، اگرچه “برای تعیین رد پای قابل توجه آوار” خیلی زود است.  این پیش بینی از روز چهارشنبه ، زمانی که انتظار می رود هسته در سواحل غربی استرالیا سقوط کند ، تغییر کرده است.

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

با این وجود شرکت هوافضا  می گوید این موشک می تواند در شمال دریاچه های بزرگ در آمریکای شمالی و جنوب تا جنوبی ترین نوک استرالیا قرار گیرد.

 

 

آخرین پیش بینی ما برای ورود مجدد به بدنه موشک CZ-5B این است: 909 مه 2021 03:43 UTC 16 ساعتورودی دوباره در یکی از مسیرهای زمینی است که در اینجا نشان داده شده است.  هنوز برای تعیین رد پای قابل توجه آوار خیلی زود است.  برای به روزرسانی این صفحه را دنبال کنید: https://t.co/p2AU9zE3y2 pic.twitter.com/MgzRAOTJnk

– شرکت هوافضا (AerospaceCorp) 6 مه 2021

 

 

فرماندهی فضایی ایالات متحده و روسکاسموس ، آژانس فضایی روسیه ، می گویند آنها در حال سقوط هسته هستند.  روسیه انتظار ندارد هسته موشکی بر قلمرو آن تأثیر بگذارد.

 

 

            داستان های محبوب

       

 

 

 

                       

                                                   

 

 

                زن آلبرتا پس از دریافت واکسن AstraZeneca COVID-19 بر اثر عوارض جان خود را از دست داد

   

 

 

 

 

                       

                                                   

 

 

                به دلیل آتش سوزی در غرب ادمونتون ، دستور تخلیه در شهرستان پارک لند

   

 

 

 

 

مقامات چینی روز جمعه گفتند که هسته در اثر ورود مجدد می سوزد و تهدید کمی برای مردم و ساختمانهای روی زمین نیست.

این دومین باری است که چین از موشک Long March 5B خود استفاده می کند و بار دوم است که هسته موشک قبل از ورود مجدد به صورت کنترل نشده به مدار وارد می شود.

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

اولین هسته موشک در ماه مه گذشته به زمین سقوط کرد و سرانجام به یک منطقه مسکونی در ساحل عاج شخم زد ، جایی که روستاییان پس از سقوط یک لوله فلزی 12 متری سالم پیدا کردند.  در آن زمان هیچ مصدومی گزارش نشده است.

 

 

گزارشات برخورد یک شی 12 متری در روستای ماهونو در ساحل عاج.  این قطعه مستقیماً در باند جدید CZ-5B ، 2100 کیلومتر پایین تر از نقطه ورود مجدد Space-Track واقع شده است.  ممکن است بخشی از صحنه جو را تاکنون بریده باشد (عکس: Aminata24) pic.twitter.com/yMuyMFLfsv

– Jonathan McDowell (@ planet4589) 12 مه 2020

 

 

طبق گفته جاناتان مک داول ، اخترفیزیکدان دانشگاه هاروارد ، برای هر چیزی بیش از 10 تن ، ورود مجدد غیرقابل کنترل به زمین بسیار نادر است.  وی خاطرنشان کرد که بیشتر هسته های بزرگ موشکی برای تولید یک احتراق غیر عادی طراحی شده اند که آنها را از آسمان خارج می کند ، اما این مورد در مورد موشک های “بی پروا” چین Long March 5B وجود ندارد.

مک داول به نیویورک تایمز گفت: “من فکر می کنم از آنها بی خیالی است.”  “من فکر می کنم این غیر مسئولانه است.”

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

سخنگوی کاخ سفید ، جن پسکی روز چهارشنبه گفت که ایالات متحده متعهد به همکاری با جامعه جهانی برای ارتقا promote “رهبری و رفتار مسئولانه در فضا” است.

 

 

 

                   

                       

                                               

                           

                                                               

                               

                           

                           

                                                                    2:04

                                                                                                    هسته موشکی چین در بازگشت غیرقابل پیش بینی ، به طور بالقوه خطرناک به زمین

                                                           

                       

                                           

               

 

                هسته موشکی چین در بازگشت غیرقابل پیش بینی ، به طور بالقوه خطرناک به زمین

           

وزیر دفاع آستین همچنین بر اهمیت اتخاذ رویکرد “ایمن و متفکرانه” به فضا تأکید کرد.

به گفته تد موله هاپت ، رئیس مرکز هوافضا برای مداری و ورود مجدد ، بیشتر کشورهای فضایی تجهیزات خود را با موفقیت طراحی کرده اند تا از مدار خارج شوند.

وی به تایمز گفت: “این چیزی است که کل دنیا به آنجا منتقل شده است که ما مجبور هستیم.”

وی افزود: هسته موشکی در حال سقوط چین می تواند حدود 10 تن بقایای صدها کیلومتر دورتر را پراکنده کند.

وی گفت: “به لاشه هواپیمای سه وانت فکر کنید.”

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

چین همچنین اجازه داد اولین ایستگاه فضایی خود ، تیانگونگ -1 ، در یک ورود مجدد کنترل نشده در سال 2018 به زمین بیفتد. این ایستگاه فضایی سرانجام به اقیانوس آرام سقوط کرد.

 

 

 

                   

                       

                                               

                           

                                                               

                               

                           

                           

                                                                    0:45

                                                                                                    آزمایشگاه فضایی چین بیشتر در هنگام ورود مجدد به اقیانوس آرام جنوبی می سوزد

                                                           

                       

                                           

               

 

                آزمایشگاه فضایی چین بیشتر هنگام ورود مجدد به جنوب اقیانوس آرام – 2 آوریل 2018 سوخت.

           

بقایای شناور و ماهواره ها به معضلی فزاینده برای عملیات انسان در مدار تبدیل شده اند و برخی از کشورها از هم اکنون آماده شدن برای درگیری در این صحنه هستند.  دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ، برای مقابله با چنین تهدیداتی شعبه پنجم ارتش آمریکا ، نیروهای فضایی را تأسیس کرد ، در حالی که چین در حال آزمایش روش های سقوط ماهواره ها یا کشتار آنها از مدار با کشتی خود است.

 

 

 

                   

                       

                                               

                           

                                                               

                               

                           

                           

                                                                    1:11

                                                                                                    چراغ های عجیبی که در آسمان بریتیش کلمبیا ، واشنگتن و اورگان دیده می شوند ، احتمالاً بقایای موشک SpaceX هستند

                                                           

                       

                                           

               

 

                چراغ های عجیبی که در آسمان بریتیش کلمبیا ، واشنگتن و اورگان دیده می شوند ، احتمالاً بقایای موشک SpaceX – 26 مارس 2021.

           

شرکت دولتی چینی گلوبال تایمز در اوایل این هفته تهدید به سقوط موشک را رد کرد و آن را “سر و صدای غرب” برای “تهدید چینی” خواند.

 

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

 

چین قصد دارد تا 11 مأموریت موشکی دیگر را تا پایان سال آینده برای ساخت ایستگاه فضایی Tianhe (هارمونی بهشتی) خود راه اندازی کند.  مشخص نیست که آیا آنها برای جلوگیری از مدارهای تصادفی بیشتر در آینده ، طرح موشک Long March 5B را تغییر خواهند داد یا خیر.

                   

 

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.                       

 

 

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

Shapovalov ، Auger-Aliassime حذف شده در مادرید آزاد

 

                

 

 

دنیس شاپووالوف و فلیکس اوگر-آلیاسیمای کانادایی پس از متحمل شدن باخت در روز سه شنبه ، از مرحله یک نفره مادرید اوپن خارج شدند.

برنده یازدهم شاپووالوف از ریچموند هیل ، انتاریو ، در دیداری از دور دوم رقابت های ATP Masters 1000 با نتیجه 6-4 ، 5-7 ، 6-4 مقابل الکساندر بوبلیک از قزاقستان شکست خورد.

 

اوگر-آلیاسیمه ، پانزدهمین نماینده مونترال در اولین بازی با نتیجه 6-1 ، 6-4 به کاسپر رود نروژی باخت.

از نظر شاپوالوف ، این چهارمین تورنمنت پیاپی بود که در آن موفق به کسب بیش از یک مسابقه نشد.

این کانادایی با اولین سرویس خود دست و پنجه نرم کرد و فقط 51 درصد در بازی با بوبلیک قرار گرفت که در رتبه 44 جهان قرار دارد.

اوگر-آلیاسیمه هرگز فرصتی برای شکست مقابل رود ، در رده 22 کسب نکرد.

تماشا کنید |  توضیح برنامه های IOC برای برگزاری المپیک ایمن:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کمیته بین المللی المپیک روز چهارشنبه با تشریح اقدامات ایمنی و بهداشتی قبل از بازی ، از نسخه دوم کتاب خود رونمایی کرد. 1:19

 

 

               

           

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

قیمت سوخت در شهرهای مختلف تا 18 پیپ در حال افزایش است. در اینجا هزینه آن در مترو چقدر است

 

                

 

 

پس از 18 روز ثابت ماندن در برخی از شهرهای بزرگ ، قیمت سوخت در روز سه شنبه 4 مه تا 18 پیپ افزایش یافت.  این راهپیمایی پس از انتخابات مجمع 2021 در بنگال غربی ، کرالا ، تامیل نادو ، آسام و پودوچری برگزار می شود.  امروز چندین شهر در مترو قیمت بالاتری برای بنزین و گازوئیل را تجربه می کنند.

گزارش شده است که قیمت بنزین در دهلی از 90.40 روپیه در هر لیتر به 90.55 روپیه در لیتر رسیده است که 15 پیاده است.  قیمت هر لیتر گازوئیل با افزایش 18 پیپ از 80.73 به 80.91 روپیه در پایتخت افزایش یافته است.

در بمبئی جهش 12 پوندی قیمت بنزین اتفاق افتاده است که هر لیتر آن 96.95 روپیه است.  قیمت بنزین در پایتخت مالی در بین شهرهای بزرگ بالاترین است.  دیزل در این شهر 87.98 روپیه قیمت دارد ، زیرا قیمت آن 17 پیپ افزایش یافته است.

قیمت سوخت در پایتخت دو کشور که اخیراً انتخابات در آن منعقد شده است نیز افزایش یافته است.  در چنای ، پس از مشاهده افزایش 12 پیپ ، قیمت بنزین 92.55 روپیه در هر لیتر است ، در حالی که می توان گازوئیل را پس از افزایش 15 پیپ با 85.90 روپیه در لیتر خریداری کرد.

از طرف دیگر ، یک لیتر بنزین پس از 14 پوند پیاده روی در هر لیتر 90.76 روپیه در هر لیتر در کلکته عرضه می شود ، در حالی که برای هر لیتر 17 پوند یک لیتر گازوئیل 83.78 روپیه در هر لیتر است.

هر روز در ساعت 6 صبح ، شرکت های نفتی دولتی با در نظر گرفتن نرخ ارز ، قیمت سوخت را براساس تغییرات قیمت جهانی نفت خام بررسی می کنند.  شرکتهای بازاریابی نفت شامل شرکت نفت هند ، بهارات پترولیوم و هندوستان پترولیوم هستند.

همچنین نگاه کنید به: قیمت بنزین و گازوئیل برای نوزدهمین روز متوالی بدون تغییر باقی می مانند.  اینجا قیمت ها را بررسی کنید

دولت قبل از نظرسنجی مجمع برای اولین بار در سال 2021 قیمت سوخت را کاهش داد.  قیمتهای به روز شده را اینجا بررسی کنید

قیمت بنزین ، گازوئیل: قیمت های شهر خود را اینجا بررسی کنید.  در حال حاضر بمبئی گرانترین سوخت را دارد

بیشتر بخوانید درباره هند از Firstpost.

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

Prochazka پس از چرخاندن آرنج Key به Reyes به این عنوان نزدیک می شود

 

                

 

 

جیری پروچازکا آخر هفته با یک آرنج در حال چرخش توسط Dominic Reyes در رویداد اصلی خود در UFC Fight Night به سلطنت خود در بخش 205 کیلوگرم ادامه داد.

حالا پروچازکا در UFC 2-0 است و در حال حاضر به دنبال یک عنوان سنگین وزن سبک است.  در همین حال ، ریس پس از شروع کار MMA خود با 12: 0 سه برد پی در پی از دست داد و از دو رده خارج شد.

این جفت ارز بیش از نه دقیقه با نیروی عظیم معامله کرد.  پروچازکا در مجموع ضربات مغلوب 78-68 از ریس سبقت گرفت و بدون شک ضربه حذفی در میان مدعیان 2021 KO سال خواهد بود.

Prochazka و Reyes یک برنده جایزه Fight of the Night برای قراضه را به دست آوردند و Prochazka برای مسابقه نهایی 50،000 دلار پاداش عملکرد شب اضافی گرفت.

 

او آن را در RD 1 تکان داد # UFCVegas25 pic.twitter.com/E0fY2g8Sdd

– UFC (ufc) 2 مه 2021

 

 

چه دور برای افتتاحیه رویداد اصلی !! این بچه ها یکدیگر را دوست دارند # UFCVegas25 pic.twitter.com/VmK32BNUT8

– UFC کانادا (@ UFC_CA) 2 مه 2021

 

 

Reyes در دور 2 شوت می زند !!  EHA # UFCVegas25 pic.twitter.com/ryIhHsxlqF

– UFC کانادا (@ UFC_CA) 2 مه 2021

 

 

بازگشت JIRI PROCHAZKA به آرنج !!! # UFCVegas25 pic.twitter.com/rvati5O7VS

– UFC کانادا (@ UFC_CA) 2 مه 2021

 

دو جنگ ، دو پیروزی ، دو ناک اوت ، سه پاداش عملکرد  پروچازکا طولی نکشید که در سایر لیست های UFC اثری ماندگار داشت.

دانا وایت ، رئیس UFC ، پیشنهاد داده است که قبل از جنگ ، برنده در صف رودر روبرو شدن با برنده Jan Blahovic در برابر Glover Teixeira باشد ، که انتظار می رود در اواخر تابستان برگزار شود.

پروچازکا قبل از پیروزی مقابل ریز در رده شماره 5 این دسته قرار داشت ، در رده سوم قرار گرفت. شماره 2 الکساندر راکیچ و شماره 7 مگومد آنکالایف نیز در نوارهای چشمگیر قرار دارند و در عکس عنوان باقی مانده اند.

برنده فعلی توئیتی ارسال کرد مبنی بر اینکه تحت تأثیر آنچه همکارانش از اروپا دیده اند تحت تأثیر قرار گرفته است.

Prochazka در اواسط سال 2013 23-1-1 شد و انتقام باخت تنهایی خود را در آن زمان گرفت.  ستاره 28 ساله در حال ظهور چک اکنون 10 حریف آخر خود را ناک اوت کرده و یک پیروزی قبلی برابر وادیم نمکوف قهرمان فعلی Bellator MMA کسب کرده است.

هنوز هم ممکن است در بازی Prochazka اشکالاتی وجود داشته باشد – او در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جنگ گفت که کمی ناامید شد که توسط Reyes به شدت ضربه خورده است – اما بین قدرت ، سرعت ، چانه و حرکت منحصر به فرد او ، او به عنوان یک قانونی شناخته می شود تهدید به عنوان.

پروچازکا پس از پیروزی در لاس وگاس به خبرنگاران گفت: “من (می خواهم) قفس را با سخت ترین حریف جهان تقسیم کنم.”  “من می خواهم بهترین باشم.”

صحبت از مدعیان احتمالی آینده برای کسب عنوان قهرمانی ، گیگا چیکادزه در وزن سنگین وزن در UFC با پیروزی 63 ثانیه ای در مسابقه جانبی به 6: 0 رسید.  کیک بوکسور گرجی تنها دومین جنگنده ای شد که Cub Swanson را با مشت به پایان رساند – آخرین زانوی پرواز معروف هشت ثانیه ای خوزه آلدو در سال 2009 در WEC بود.

 

GIGA KICK!Giga_Chikadze خیلی بیشتر از چشم انداز است[ #UFCVegas25 | Live Now on ESPN2 & #ESPNPlus ] pic.twitter.com/kjsyXjhRoG

– UFC (ufc) 2 مه 2021

 

مراب دوالیشویلی و شان استریکلند خطوط پیروزی خود را در کارت اصلی گسترش دادند ، در حالی که یون Cutelaba و داستین جاکوبی پس از وزنه زدن برای تساوی تقسیم شدند.

کانادایی ها روی نقشه 0-2 رفتند.  KB Bhullar به اتفاق آرا در مورد Andreas Mihailidis تصمیم گرفت و Randa Marcos به دلیل اعتصاب غیرقانونی علیه Luana Pineiro رد صلاحیت شد.

در زیر نتایج کامل این رویداد آورده شده است.

نقشه اصلی– جیری پروچازکا با ناک اوت دومنیک ریز را شکست داد– گیگا چیکادزه با ناک اوت فنی کوب سوانسون را شکست داد– یون سیمپالابا و داستین جاکوبی با تساوی یک بر یک به پایان می رسد– شان استریکلند با تصمیم یکپارچه کریستوف یوتکو را شکست داد– مراب دوالیشویلی با تصویب یکپارچه کودی استمان را شکست داد

کارت مقدماتی– لوآنا پینهیرو با رد صلاحیت (ضربه غیرقانونی) راندا مارکوس را شکست می دهد– TJ براون با تصمیم تقسیم Kai Kamaka III را شکست داد– لوآنا کارولینا با یک تصمیم تقسیم شده ، پولیانا بوتلیو را شکست داد– لوما لوکبونمی با تصمیم وحدت روی سام هیوز را شکست داد– آندریاس میهائیلیدیس با تصویب یکپارچه KB بولار را شکست داد– فیلیپه کولارس با تصویب اتفاق آرا ، لوک سندرز را شکست داد

 

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری

چرخش در هنگام شیوع همه گیر: نحوه شروع یا توسعه برخی مشاغل در کلگری در طی COVID-19

 

                

 

 

CALGARIA – هنگامی که اقدامات بهداشت عمومی برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 در آلبرتا ، بسته نگه داشتن بسیاری از مشاغل و مجبور کردن مردم به خانه ماندن ، جف بردشاو و جیمی استارچوک گفتند که بذرها کاشته شده اند.

    آنچه از این ایده حاصل شد ، پروژه همه گیری بود که به تجارت این زوج تبدیل شد – Plantsie.

    استارچوک ، یکی از بنیانگذاران این شرکت گفت: “Plantsie گیاهی با شخصیت است و وقتی شرکت را راه اندازی کردیم ، می خواستیم پیچ و تاب و سرگرم کننده و تازه ای را در گیاهان گلدان خانگی داخلی ایجاد کنیم.”

    بردشاو اذعان می کند که راه اندازی مشاغل در کلگری در اواسط بیماری همه گیر یک چالش است ، اما آن را فرصتی برای رشد می داند در شرایطی که در غیر این صورت برای جلب مشتری به کار خود می پرداخت.

    وی گفت: “تجربه ما در تولید فیلم و فیلم است و سال گذشته ، وقتی بازار رو به زوال بود ، ما فکر کردیم که می توانیم کنار هم بنشینیم و شکایت کنیم یا در واقع با آن کاری را شروع کنیم.”

    Plantsie به صورت آنلاین راه اندازی شد و به مردم اجازه می دهد تا به گشت و گذار ، خرید و ارسال گیاهان درب منزل بپردازند.

    بردشاو گفت: “آنچه ما در اینجا انجام می دهیم این است که چیزی بسیار سنتی مانند گیاهان را مصرف می کنیم و آن را به یک تجارت با فن آوری بالا می آوریم.”

    تغییر همه گیر شدن به دورکاری همچنین باعث رشد Athennian ، یک شرکت فناوری حقوقی در کلگری شده است که در 14 ماه گذشته بیش از چهار برابر نیروی کار خود را افزایش داده است.

    جوش مالاته ، مدیر ارشد عملیاتی آتنیان گفت: “حدود یک سال پیش ، 14 نفر در یک استودیوی یوگا زیر Crowchild Trail مشغول به کار بودند.”

    “در جایی که امروز هستیم ، دفتر جدیدتری داریم ، اما همچنین 75 نفر نیرومند هستیم. در پایان سال ، احتمالاً این میزان را دو برابر خواهیم کرد.”

    به گفته Malate ، صنعت حقوقی در شیوه جمع آوری و مدیریت پرونده ها “قدیمی” است و حرکت در دیجیتالی کردن پرونده های کاغذی در حال حاضر کند است.

    اما همه گیری آن را تسریع کرد.

    وی گفت: “این قطار از قبل در حال اجرا است و فقط ادامه خواهد یافت.”

    این شرکت اخیراً بودجه خود در سری A را به 17 میلیون دلار در سال جاری افزایش داده است ، آخرین روند در شرکت های فناوری در کلگری بسیار بزرگ است.

    طبق توسعه اقتصادی کالگری ، مشاغل محلی سال گذشته بیش از 310 میلیون دلار سرمایه خطر پذیر جذب کردند که رکورد جدیدی است.

    مالاته می گوید ، صنعت فناوری کالگری علی رغم چالش های مطرح شده توسط COVID-19 در شرایط خوبی برای رشد قرار دارد.  وی می گوید کیفیت زندگی بالای شهر و هزینه نسبتاً پایین زندگی باعث جذابیت استعدادها به ویژه در فضای فناوری حقوقی می شود.

    مالاته گفت: “در کلگری ، یک حرفه حقوقی باور نکردنی وجود دارد که به دلیل صنعت نفت و گاز وجود داشته است.”  “ما واقعاً از آن استفاده می کنیم.”

 

 

 

               

           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نسترن ناصری