اگر چهارشنبه بعد از ظهر نادر و نیمه هفته را در منطقه Mountain Mountain Zone از دست دادید ، اجازه دهید مربی ادمونتون اویلرز ، دیو تیپت ، آن را برای شما جمع بندی کند.

“شلخته ، هیچ کس آسیب ندید و ما دو امتیاز گرفتیم.  علاوه بر این ، خوب بود.  “

ما می توانیم 800 کلمه بعدی را صرف توصیف یک بازی بی معنی بین دو تیم کنیم که دارای بازی های خاص پلی آف هستند ، اما اگر بازی هایی مانند این مورد شما باشد ، شما را به سریالی که در پایان فصل بین کلگری و ونکوور ارائه می شود ارائه خواهیم داد. هفته آینده در اسلات ساعت اپرای صابون خوب است.

این با یک نمایش فوق العاده از لئون درایزایتل در وقت اضافه به پایان رسید ، که توسط دومنیک کاهون در خانه سپرده شد ، او وقتی شنید که نام او را برای اضافه کار می شنود گوشهایش را باور نمی کرد.  این جابجایی معمولاً توسط کانر مک دیوید انجام می شود.

“فکر می کردم بازی من احتمالاً تمام شده است.  پس از آن مربی من گفت که من با لئون بیرون می روم. »قهقهه زدن کائون ، که فقط 27 ثانیه پس از OT برای دومین پیروزی متوالی در ادمونتون مقابل کانادایی ها گل زد.  این به من اعتماد به نفس می دهد وقتی پوکه وارد می شود.

چرا در دنباله ها از Kahun بیش از McDavid استفاده می کنیم؟

“چرا که نه؟”  تیپت پرسید.  “ما در آنجا به دنبال جادوی آلمان بودیم و آنها گذشتند.”

بنابراین ادمونتون با هفت پیروزی متوالی در جاده ، برنده شد و فصل عادی خود را بست ، کاری که این امتیاز از سال 1987 تاکنون انجام نداده است. نه صعود به پلی آف با بخاری و نه شش برد متوالی برابر حریف دور اول خود ، وینیپگ ، ضرری ندارد. جت ها

نگاه کنید – به خودی خود ، زمان نوبت به مرحله پلی آف ، هیچ یک از این چیزها ارزش ندارند.  اما این زمان از سال برای علامت زدن جعبه ها است.

آیا در راه اطمینان داریم؟  بررسی.

حال تیم های خاص چطور است؟  بررسی.

آیا خط سوم داریم؟  بررسی.

بنابراین ، بیایید نگاهی به چند مورد از این جعبه ها بیندازیم ، زیرا ادمونتون فصل عادی خارق العاده را می بندد و با نرخ برنده شدن (655/0) در جایگاه 10 در NHL قرار دارد.

• تیم های ویژه: با دو و سه بعد از ظهر در مونترال ، نفتخواران از بسته خارج شدند و با 28.1٪ قدرت NHL را رهبری کردند.  در همین حال ، قتل جنایی با 82.2 درصد در بهترین 10 مورد است و بهترین در شمال است.

• مک دیوید و درایزایتل با هفت بازی متوالی چند امتیازی به بازی 56 پوندی سفر می کنند.  آنها در این فصل یک یا دو مسابقه NHL را به پایان می رسانند و به احتمال زیاد McDavid بیش از هر بازیکن دیگری پاس گل دارد – به جز Draisaitl – با امتیاز.

الکس کیسون گفت: “بر اساس تجربه ، بازیکنان برتر شما باید بهترین بازیکنان شما در مرحله پلی آف باشند. ما بیش از این نگران نیستیم.”

• در مورد خط سومی که رایان مک لود 21 ساله در کنار یکدیگر قرار دارد و چندین اسب جنگی را از مرحله پلی آف در Chiason 29 ساله و جیمز نیل 32 ساله در اختیار دارد ، چطور؟

“احساس می کنم من و نایلر همیشه با هم خوب بازی کرده ایم.  ما بازی و نحوه بازی آنها را درک می کنیم.  ما می دانیم که کجا باید برویم “، کیاسون در شبی که خط او یک گل دیگر قدرتمند داشت ، گفت.  – سپس مک لئود را در وسط اضافه کنید.  او برای مردی که تجربه زیادی در این لیگ ندارد ، یک بازی کاملاً بالغ انجام می دهد.

“ما فقط سعی داریم از چند بازی گذشته استفاده کنیم تا بفهمیم چگونه می توانیم بازی کنیم و به عنوان یک خط موثر باشیم.”

این که آیا مک داوید و درایزایتل در یک واحد مشغول هستند یا در خطوط جداگانه مقابل وینیپگ مشغول به کار هستند ، خط سوم که می تواند به یک هدف عجیب منجر شود و حداقل خط آدام لوری را خنثی کند ، داستان بزرگی در این مجموعه خواهد بود.

• وضعیت تایسون باری چگونه است؟  آن را بررسی کنید!

با چهار پاس گل دیگر در روز چهارشنبه – مگر اینکه Cale McCarthy در کلرادو وحشی شود – باری در این فصل با امتیاز تمام مدافعان NHL را هدایت می کند.  او 8-40-48 دارد ، که بیش از هر بازیکن دیگری است – مهاجم یا مدافع – در یک تیم جدید در این فصل.

آخرین باری که یک تیم دو گلزن اول NHL و مدافع اصلی داشته است ، کی بوده است؟  سال 1985 چطور؟

• پرستار دارنل.  خوب ، اجازه دهید فقط بگوییم: او ما را به یاد الکس پیترنجلو 25 ساله می اندازد.

29 به علاوه 29 پرستار برابر است با برترین بازیکنان NHL ، بعد از Draisaitl با 31-ثانیه بعد از آن.  او در این فصل قدم بزرگی برداشته است: او 15 گلزن برتر NHL است.  چهارم در NHL در هوای یخ زده در ساعت 25:42 بعد از ظهر.  و او بخش بزرگی از 10 قتل جنایی برتر است.  او در اواخر بازی روز چهارشنبه روی تیر افقی زنگ زد که این هفدهمین گل او خواهد بود ، این نشانه سرانجام رسیدن هوشیاری حمله ای است که همیشه از آن متعجب بودیم.

• دروازه بانی؟  خوب ، شروع کننده خوب به نظر می رسد …

اگر مایک اسمیت 56 پوند برنده شود ، این یک دومین فصل بهترین دوره 15 ساله حرفه ای او خواهد بود ، یک دهه پس از بهترین فصل حضور در آریزونا.  ما هرگز فکر نمی کردیم که وقتی پلی آف باز می شود بگوییم ، اما اویلرز بهترین دروازه بان این فصل در شمال را دارد.

درصد پس انداز اسمیت .923 در میان مبتدیان NHL پنجمین است.  گلهای 2.31 وی در میانه میدان ششمین گل است و هر دو رقم بهتر از هر دروازه بانی در شمال است – از جمله یک حریف در یک دور و یک برنده حاکم از Vezina Conor Hellebuke (.915 ، 2.60).

وقتی به نظر می رسید در درگیری روز چهارشنبه مصدوم شد ، طرفداران نفت خیز قلب در گلوی خود داشتند ، اما تیپت او را کوچک کرد.

“آه ، برف تازه وارد چشمانش شده است.”  او خوب است.