نیک داود در وقت اضافه 4:41 ضربه TJ Oshi را از خط آبی دفع کرد تا شنبه شب در بازی 1 مرحله اول پلی آف واشنگتن پایتخت با پیروزی 3-2 برابر بوستون بروین به پیروزی برسد.

“پایتخت ها” با از دست دادن دروازه بان ابتدایی ویتک وانسک از ناحیه آسیب دیدگی در قسمت تحتانی بدن از اوایل عبور کردند ، زیرا کریگ اندرسون ذخیره 21 سیو انجام داد و بدون اجازه دادن به گل با قدرت برابر.

تام ویلسون و برندان دیلن نیز برای پایتخت ها قرارداد امضا کردند.  دانیل اسپرانگ و آنتونی مانتا که در پلی آف کمک کردند ، پاس گل دادند.

 

جیک دبروسک و نیک ریچی برای بوستون گلزنی کردند و تووکا راسک 29 سیو انجام داد.

 

 

اگر مشکلی نداشته باشی من این را مدتی تکرار می کنم …

  دریغ نکنید که به ما بپیوندید  عکس توییتر  com / 7yLrxNHLqx

& mdash؛@ پایتخت ها

 

ویلسون در بازی 6:22 بازی را باز کرد.  چارلی مک آوی از بوستون در یک تلاش شلیک عصای خود را شکست و منجر به جدایی 3 بر 2 در واشنگتن شد که اوشی در مرکز بود.  پس از چند پاس سریع ، ویلسون او را از روی شانه دور راسک پوشاند.

در آن دوره که کورتیس لازار در منطقه حمله به پیروزی رسید ، کروتیس لازار 6:50 باقی مانده پاسخ داد و مچ دست خود را از دبروسک برید ، که از ضربه راست ونسک فرار کرد.

تماشا کنید |  تام ویلسون یک هدف برای “پایتخت ها” باز می کند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهاجم حریف “پایتخت ها” پس از پاس TJ Oshie برای برتری واشنگتن با نتیجه 1: 0 بهترین نتیجه را گرفت. 0:52

ونسک در این بازی مصدوم شد و اندرسون که جمعه 40 ساله می شود جای او را گرفت.  او از فصل 2017 تاکنون بازی نکرده است.

جمعیت 25 درصدی در پایتخت وان آرنا تصور می کردند که الکس اووچکین پایتخت ها را در دوره دوم جلو انداخته و هدفش این است که از نقطه دیلن فاصله بگیرد.  درعوض ، این ضربه به دیلن نسبت داده شد پس از تکرار نشان داد که این گوی از ترافیک و از چوب بوستون برگشت ، اما از اووچکین نه.

با دیمیتری اورلوف در میدان صعود ، Bruins سومین شانس بازی خود را در شب تغییر داد و 3:22 دقیقه در موقعیت دوم باقی ماند.  شوت دیوید پاستارناک از روی اسکیت های ریچی و از طریق پاهای اندرسون دور شد و به سختی توانست از خط عبور کند تا مدافع وارد دروازه شود.

تماشا کنید |  بررسی پلی آف جام استنلی: East Division

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرق می بیند که سیدنی کرازبی تعقیب چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

اوشی که یک وینگر راست منظم است ، به عنوان مرکز خط سوم واشنگتن با اوگنی کوزنتسوف بازی نکرد ، به دلیل پروتکل های COVID-19 در دسترس نبود.  اوشی با دو پاس گل وارد پول نقد شد.

اوشی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پایین تنه که در تاریخ 8 مه دریافت کرد ، باعث تصمیم او در طول بازی شد و همین امر باعث شد او فینال فصل عادی پایتخت ها را از دست بدهد.  او در اولین دوره قبل از بازگشت به بازی ، مدت کوتاهی نیمکت را ترک کرد.

مدافع پایتخت Zdeno Chara پس از گذراندن 14 سال کاپیتانی بوستون برای اولین بار در مرحله پلی آف با Bruins روبرو شد.  چارا با یک ضربه و سه ضربه کار را تمام کرد.

همچنین ، تیلور هال برنده اسب تروفی هارت ، یک ماه پس از پیوستن به آنها به عنوان خرید ضرب الاجل معاملات بوفالو ، اولین بازی خود را در مرحله پلی آف انجام داد.  جناح چپ خط دوم در ساعت 17:49 از زمان یخبندان دو شوت داشت.