پاریس – این نهاد اعلام کرد ، مقامات رقابت فرانسه روز دوشنبه تصمیم گرفتند گوگل را 220 میلیون یورو (268 میلیون دلار) به دلیل سو for استفاده از “موقعیت مسلط” خود در تجارت تبلیغات آنلاین جریمه کنند ، اقدامی بی سابقه.

    این مرجع رقابت در بیانیه ای اعلام کرد که شیوه های استفاده شده توسط گوگل “به ویژه جدی است زیرا رقبای گوگل را مجازات می کند” در بازارهای خاص و ناشران سایت ها و برنامه های تلفن همراه.

    در این بیانیه آمده است: “سازمان یادآوری می کند که یک شرکت غالب تحت مسئولیت خاصی است که خدشه دار نکند.”

    در این بیانیه آمده است که Google ، مستقر در Mountain View ، کالیفرنیا ، در مورد حقایق اختلاف نکرد و تصمیم گرفت با پیشنهاد تغییر به توافق برسد.

    ایزابل دی سیلوا ، رئیس دولت ، گفت که این تصمیم بی سابقه است.

    وی گفت: “(این) اولین راه حل در جهان برای بررسی فرآیندهای حراج الگوریتمی پیچیده ای است که از طریق آن تبلیغات نمایش آنلاین انجام می شود.”