اسکات پارکر ، مدیر فولام معتقد است که تیم سقوط وی می تواند “در هر بازی” پیروز شود زیرا او قصد دارد یک فرار بزرگ از لیگ برتر را انجام دهد و هم تیمی های کشتی او شفیلد یونایتد تیم بعدی در نظر او هستند.
فولام ، وست بروم و شفیلد یونایتد کوتاه به نظر می رسیدند ، اما پیروزی شنبه مردان پارکر را از 17 ام نیوکاسل به سه امتیاز می رساند.
نیوکاسل استیو بروس پس از تنها سه برد جاده ای در طول فصل ، روز بعد با یک سفر عالی به منچستریونایتد روبرو می شود.
فولام از سه بازی اخیر خود یک برد و دو تساوی کسب کرده است ، از جمله پیروزی چشمگیر 2-0 برابر اورتون و تساوی 1-1 مقابل برنلی در روز چهارشنبه.
پارکر با اشاره به بازی شفیلد یونایتد گفت: “اکنون یک بازی عالی برای ما است.”  “اختلاف (به نیوکاسل) 10 امتیاز بود ، اکنون 6 امتیاز است.
“این در مسیر درست ادامه دارد و ما روز شنبه وارد تلاش می شویم تا در این بازی پیروز شویم.
“تمرکز اصلی ما چگونگی معرفی خود برای دستیابی به نتایج در این بخش است ، اما البته تمرکز اصلی (روی آوردن به نیوکاسل است).”
شاگردان پارکر در اولین فصل حضور در لیگ برتر ، در 24 بازی خود در این فصل فقط 3 برد کسب کرده اند که 10 بار مساوی شده است.
هافبک سابق انگلیس اظهار اطمینان کرد که فولام می تواند تساوی ها را به پیروزی تبدیل کند.
پارکر گفت: “من معتقدم ما در این لیگ بسیار رقابتی هستیم.”  “من صادقانه می گویم که احساس می کنم در هر بازی که می توانیم پیروز شویم.
“من احساس می کنم تیم من واقعاً می تواند در این بخش به گل برسد ، ما این را ثابت کرده ایم. ما در هر فصل فقط هر سه را شکست داده ایم ، اما پیروزی بسیار دشوار است و از کیفیت بالایی برخوردار هستیم.”
pi / jw / no