SAN FRANCISCO – توییتر از تبلیغات منشعب می شود تا راه های بیشتری برای کسب درآمد پیدا کند – هم برای خود و هم برای پرمصرف ترین کاربران خود ، خواه کسب و کار باشند ، افراد مشهور یا افراد عادی.
    روز پنجشنبه ، این شرکت رسانه های اجتماعی در ارائه ای به سرمایه گذاران از ویژگی جدیدی به نام “Super Follows” خبر داد که به کاربران امکان می دهد بابت مطالب اضافی و انحصاری که برای پیروان عادی آنها نشان داده نمی شود هزینه دریافت کنند.  این ممکن است شامل خبرنامه ، فیلم ، پیشنهاد و تخفیف ویژه مشترکان باشد.  کاربران برای دسترسی به محتوای اضافی ، ماهانه هزینه اشتراک پرداخت می کنند.
    مدت هاست که کاربران توییتر – و سرمایه گذاران این شرکت – می خواهند مدل مبتنی بر اشتراک را راه اندازی کند.  این به این دلیل است که تعداد بیشتری از خالقان و تأثیرگذارهای اینترنتی از ابزاری مانند Patreon ، Substack و OnlyFans برای کسب درآمد از محبوبیت آنلاین خود استفاده می کنند.
    اشتراک ها همچنین به تویتر امکان می دهد تا از طیف گسترده تری از منابع درآمد در جهانی که تبلیغات آنلاین تحت سلطه دو نفره فیس بوک و گوگل است ، استفاده کند.  توییتر به طور دقیق مشخص نکرد که چند درصد از درآمد خود را با افراد مشهور و سایر افرادی که با پرداخت مشترکین ثبت نام می کنند ، تقسیم خواهد کرد.
    در بیانیه این شرکت آمده است: “بررسی فرصت های تأمین بودجه مخاطبان مانند Super Follows به سازندگان و ناشران این امکان را می دهد که مستقیماً مورد حمایت مخاطبان خود قرار گیرند و آنها را ترغیب به ادامه تولید محتوایی کنند که مخاطبانشان آنها را دوست دارند.”
    Super Follows هنوز در دسترس نیست ، اما توییتر می گوید در ماه های آینده “موارد بیشتری برای اشتراک گذاری” وجود دارد.  محصول آینده دیگر ، Revue ، به مردم امکان می دهد خبرنامه های پولی یا رایگان برای مخاطبان خود منتشر کنند.  Twitter Spaces نیز وجود دارد ، یک رقیب Clubhouse که به کاربران امکان می دهد در چت های صوتی شرکت کنند.  در حال حاضر در حال آزمایش خصوصی بتا است ، به این معنی که هنوز در توییتر برای عموم مردم در دسترس نیست.
    این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو همچنین گفت که هدف درآمد آن برای سال 2023 بیش از 7.5 میلیارد دلار است که بیش از دو برابر درآمد آن در سال 2020 است که 3.7 میلیارد دلار است.